איך לבחור תריסים לעסק שלכם

https://www.hashmal.org.il/

תריסים יכולים לשנות בצורה דרסטית את המראה של המשרד שלכם. בחירת התריס המתאים למבנה החלל תוך שילוב האלמנטים הקיימים בו יכולים היא אחת הדרכים המהירות והחסכוניות ביותר להשגת מראה מוגמר מבלי לחדש את כל החלל. פתרונות  לכיסוי חלונות יכולים להשפיע על העיצוב הכללי ולמלא תפקיד גדול ביצירת האווירה שבחרתם. 

אז איך בוחרים מהם התריסים הנכונים לעסק שלכם?

1.לכל סוג תריסים, החל מתריסים ונציאניים, תריסי גלילה וכלה בתריסים אנכיים, יש פונקציונליות ויתרונות משלהם ראשית, עליכם לבחור את סוג התריסים המתאימים לדלתות או לפתחי החלונות שלכם. לדוגמא, תריסי גלילה קלים להפעלה ומקנים מראה מסוגנן, ואילו תריסים ונציאניים ותריסים אנכיים מאפשרים שליטה רבה יותר על האור והפרטיות.

לתריסי בדים למשל יש גם את הפונקציונליות הנוספת שמגיעה מבחירת הבד. לדוגמא, בדים עם אלמנט שקיפות יספקו לכם הצללה מצד אחד אך ייאפשרו לכם להסתכל על הנוף שבחוץ. 

2.התפקיד העיקרי של תריסי חלונות הוא להציע הגנה מפני אור השמש. לכן, כשבוחרים את הפתרון המתאים לחיפוי חלונות למשרד, בקרת תאורה היא אחת הדרישות העליונות. היכולת לקבוע את התאורה המתאימה בחלל המשרד שלכם יכולה לבסס את האווירה הנכונה בסביבת העבודה.

אמנם הגיוני להכניס אור טבעי ולנצל אותו במהלך היום, אך חשוב גם להימנע מיותר מדי אור שמש או בוהק.יש צורך להפחית את הסינוור וליצור מצב תאורה אופטימלי (לא בהיר מדי ולא חשוך מדי), וליצור סביבת עבודה נוחה המגבירה את המורל והפרודוקטיביות של העובדים.

מצד שני, חדרים מסוימים דורשים אפקט כהה של החדר, במיוחד כאשר משתמשים במצגות PowerPoint או מקרנים. מכאן שהדרישות של כל חדר בשעות שונות ביום עשויות להשתנות. תריס החלון הנכון מאפשר בקרת אור מקסימלית, ומספק את הגמישות להסתגל לדרישות המשתנות בחלל מסחרי.

3.סוג שגוי תריס חלון משפיע לא רק על האור אלא גם על הטמפרטורה בחדר, ומשפיע על רמת הנוחות של העובדים שלכם. לדוגמא, כאשר בהיר מדי במשרד שלכם, במיוחד בשעות אחר הצהריים של הקיץ, תריסים מחומרים טבעיים אינם יעילים. חשוב לבחור בתריס חלון המספק את רמת הכיסוי הדרושה להתאמה לתנאים המשתנים, ומשפר את רמת הנוחות של הצוות שלכם.

4.בעוד שהפרקטיות היא היבט חשוב בפתרונות לכיסוי חלונות למשרד, חשוב גם להשיג את המראה והאפקט החזותי הנכון. לאווירה הנכונה יכולה להיות השפעה חיובית ומרוממת על המורל של הצוות שלכם.

עדיף לקחת בחשבון את התכונות הפנימיות של החדר ואת ערכת הצבעים והסגנון הכללי כדי ליצור חלל מתואם היטב. קל להתעלם מהארכיטקטורה של הבניין או הנכס, אך חשוב לקחת זאת בחשבון בבחירת חיפויי חלונות למשרד. למשל, במשרדים מסחריים עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי, כיסויי חלונות קלאסיים כמו תריסי עץ יוצרים את המראה הנכון. לחילופין, בנכסים בעלי סגנון מודרני, כדוגמת המשרדים של חברת https://www.hashmal.org.il/ כיסוי חלונות עכשוויים כמו תריסי אלומיניום יכולים ליצור אסתטיקה מודרנית.

זקוקים לעזרה בבחירת התריסים הנכונים לעסק שלכם?

אנו מספקים גם פתרונות מותאמים אישית כדי לענות על הדרישות הייחודיות של העסק שלכם, בין אם לפריסה משרדית פתוחה עם מספר תחנות עבודה או משרדים מפוארים וחדרי ישיבות.

מאמרים נוספים

About the Author: admin